برگزاری کارگاه آموزشی تبیین سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در دانشگاه پیام نور بناب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393
بازدید : 978
نویسنده : مهدی
غفوریان خبر داد:
برگزاری کارگاه آموزشی تبیین سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در دانشگاه پیام نور بناب
بناب - خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بناب گفت: سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در کارگاه آموزشی یکروزه این دانشگاه تبیین شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین غفوریان پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: این کارگاه یکروزه بدلیل ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری و با توجه به نامگذاری امسال بعنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و با توجه به اهمیت وظایف اساتید و دانشگاهیان درخصوص حضور فعال در عرصه های مختلف اقتصاد مقاومتی و با هدف آشنایی اساتید با روشهای مختلف و استفاده از فرصت های موجود برگزار شد.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بناب خاطرنشان کرد: این کارگاه به همت دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان و مسوولان دانشگاه پیام نور بناب برگزار شد که در آن رؤسا، اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه های پیام نور عجب شیر، مراغه، ملکان، بناب و خداجو به میزبانی پیام نور مرکز شرکت کردند.

غفوریان در پایان خاطر نشان کرد: دراین کارگاه حجت الاسلام علیانسب مسوول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نورآذربایجان شرقی و دکتر حسین میرزایی عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور مرکز تبریز مباحثی را در خصوص اقتصاد مقاومتی مطرح کردند.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 793
بازدید ماه : 6763
بازدید کل : 206362
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com